fredag 2 september 2011

En liten uppdatering.

Hej på er alla.
Nu är jag i Falköping hos Pelle. Har det helt underbart här.
Igår träffade jag Pelles kompis Ulfs fru, Maria, för första gång. En underbar tjej.
Vi var och handlade lite grejer som Pelle ska ha till vinschen han sätter på sin plastbåt Örnviken.
Sen var vi i skogen och plockade lite kantareller. Det blev inte så mycket, men nog till att jag kan testa ett recept jag fick av Susanne. Blir det bra så lägger jag ut det här sen.

Inte många, men guld värd ändå.

En fin kväll.....

Solnedgången är alltid så vacker....


Idag ska vi åka till Hjo och lägga ut kräftburar, sen sover vi i snipan i natt. Kanske blir det fiske-tävling imorron, annars blir det i allafall fiske. Och sen ta upp kräftburarna. Hoppas det blir en del....mums....

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar