måndag 8 augusti 2011

En solig dag idag.

Hej på er alla.
Idag ser det ut för att bli en helt underbar dag. Solen skiner igen och det är skönt. Nog med regn nu tycker jag.
Här hender det inte så mycket. Förutom att snickaren Björne håller på att bygga in min förstukvist...hihi... Det ska bli skönt att få innan vintern.
I fredags åkte Marika, min son Daniel, min dotter Rita och jag upp till min bror Janne i Håkantorp. Där var även Kicki. Vi hade en trevlig kväll med god mat. Var hemma igen strax innan kl. ett. Sen snackade jag i telefon med Pelle i en dryg timma.


Min bror Janne och jag.

Marika.

Min dotter Rita och jag.

Tokiga jag...haha.....

fast glad....hihi.....

Kicki och jag.

Lördag fick jag besök från Lysekil. Det var trevligt. På eftermiddagen kom Marika och vi åkte upp till Janne igen en liten tur bara för att ha något att göra. Marika är en så underbar person och hon är som en syster för mig. Den syster jag alltid önskat mig, men aldrig fick.


Björn från Lysekil.


Ja, nu är det måndag och vi får se vad denna dagen har att bjuda på. Ska nog börja röja ur garaget tänkte jag. Det behövs....hihi......mycket skit där.

Ha det riktigt gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar