tisdag 5 juli 2011

Lyssnar på Raggarkungen.

Hej på er alla.
Ja så har denna dagen också gått och det är dags att krama kudden. Måste bara varva ned lite innan jag kryper under täcket...haha....
Slappnar av framför datorn med härlig musik av Eddie Meduza. "Route 66" spelas just nu. Raggarkungen, synd han gick bort så tidigt.
Ja i morgon ska jag vara duktig...hihi...som vanligt. Får se vad jag hinner med, men hade tänkt sy gardiner, och kanske något fräckt till mig själv... Ja vi får se.
Idag tog jag upp ett kok av mina egna potatisar. Underbart goda. Nästa år ska jag sätta många fler. Nu var det bara tio. Dom fick jag av Göran från Brålanda när han kom hit på fest. Förgrodda och istället för en blomma. Jag uppskattade detta mer:))))
Do it again Göran...haha..

Fick ju sätta dom i pallkragar, två på varann. Dessa förb...de mördarsniglar. Hatar dom. Som tur är har jag en granne som är jätteduktig på att plocka dom och elda upp dom. Måste bli lite duktigare själv också. På att plocka menar jag.

Nu skulle jag vilja be min vän Karl från Trondhjem att skicka sin mail adress. Skulle skriva, men den var borta????? Hälsa Toril.

Ha det nu gott alla.


Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar