onsdag 15 juni 2011

Varit hos Sanna i Brålanda hela dagen.

Hej på er alla.
Nu är jag verkligen trött i kroppen. Har varit hos min kompis Sanna hela dagen och hjälpt henne i trädgården. Men det har varit jättemysigt att umgås med henne och att göra saker tillsammans.


Lima vid poolen.

Här är hon sur för att hon är bunden...haha...

Träffade även Susanne, Carro, Tobbe och Märvi.
Lima fick vara bunden när vi grejade och det tyckte hon INTE om.
Vi gjorde bla. en ny rabatt på framsidan. Rensade bort alla växter och ogräs och lade på fiber-duk. Sen åkte vi två vändor med min bil och hämtade grus.


Rabatten till att börja med..

sen blev den såhär.

Nu är den klar

fin tycker jag.

Sanna o Jag ...

har hämtat grus.

Robin och Märvi.

Kevin.

Grillmästaren Tobbe.

Tobbe o Carro.

Robin och en kompis klippte gräs och körde med trimmer, Kevin och en kompis staplade in ved.
Carro var inne och städade och när vi alla var klara med det vi skulle göra så grillade Tobbe och vi åt gott.
Klockan var över nio när jag åkte hem.
Nu orkar jag inget. Ska bara sitta vid datorn och slappa, ska lägga in min msn, sen kryper jag under täcket.
God Natt på er alla och ha det gott.
Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar