tisdag 14 juni 2011

En fin dag.

Hej på er alla.
Hoppas ni alla haft en lika fin dag som jag har haft.
Här har varit så soligt och fint hela dagen och kvällen var ljummen och skön.
Hela dagen har jag varit med min allra bästa kompis, Bertil. Han är en så underbar, snäll och omtänksam person. Det låter kanske konstigt, men vi var gifta en gång för länge sedan. Sen kom vi på att vi inte passade som annat än kompisar. När jag mötte Kjell så blev han och Bertil jättebra kompisar och Bertil har ställt upp för Kjell under hela hans sjukdom. Nu vet Bertil att jag inte mår så bra därför att jag saknar Kjell så fruktansvärt mycket. Vi pratar om Kjell och det gör gott.
Bertil och jag åkte till campingen idag och Bertil klippte gräset där. Jag rensade i rabatterna och grejade lite annat. Det är så mysigt där nu.


Bertils och min bil vid husvagnen.

Bertil klipper gräset

och det behövdes nu.

Mysigt är det där nu.





När vi kom hit igen så satte vi oss ute i det fina vädret. Grannen, Anneli kom över en stund.
Sen gjorde jag mat på stekhällen. Det var jättegott.


Stekhällen ångrar jag inte att jag köpte. Den är gör bra.


Annie och Conrad.

Mikael. (Conrads kompis).

Annie, Conrad och en kompis till honom, Mikael, kom hit också. Nu har alla åkt hem och det är bara jag och Lima kvar. Det har hunnit bli tisdag. Klockan är över 01 så jag ska strax krypa under täcket. Men en fin dag har jag haft.


Lima har redan somnat på köksgolvet..haha... gullegumman :)))

Ha det riktigt gott alla.
Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar