fredag 15 april 2011

Äntligen är sommardäcken på.

Hej på er alla.
Ja då är det dags att göra ett inlägg igen. Har haft så mycket att göra med att måla om mitt sovrum så det har tagit all min tid. Så har jag ju även en hund som behöver sitt och en katt som löper.... hon jamar hela tiden och är helt konstig. (Jennies Kiko). Får nog skaffa P-piller till henne så hon slipper detta. Innekatt är hon ju, men detta är ju jobbigt.

Igår fick jag äntligen på sommardäcken. Så mycket skönare att köra på.
Jag körde Jennie ned till Vänersborg till Sarah och då passade jag på att få Daniel och Bertil att byta däcken. Nu är det bara att få gjort vårstädningen av bilen en solig fin dag. Den behöver verkligen städas.


Daniel byter däck på min bil....

med hjälp av Bertil.

Jag står och tittar på... lyxigt haha...fast jag blev sketen ändå..

Lima sitter helt förskräckt i bilen och undrar vad som händer.

Sarah och Jennie och Daniels bil som han också ska byta däck på.

I går fick jag en så stor längtan efter Kjell och bara gråt och gråt. Det var jättejobbigt. Saknar han ju bara mer och mer.

Denna helgen ska Jennie och Sarah och några fler till Göteborg på Mad Sin. Då passar jag på att ta en pyssel helg med min kompis Marika. Ska bli roligt att bara sitta och pyssla en hel helg. :)))
Ska även göra finputset på mitt sovrum. Foto kommer sen.

Ha det riktigt gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar