fredag 2 april 2010

GLAD PÅSK önskar jag alla.......


Hej på er alla.
Dags att uppdatera lite. Dom sista dagarna har varit hektiska, men jättemysiga.

Tisdag åkte jag upp till Brunnshult. Annie och Daniel fick inte tvättmaskinen till att fungera. Kollade lite på den, men hade inte så god tid. Skulle ju på symöte. Annie åkte med mig dit så slapp jag köra henne ned till Vänersborg först.

Det var som alltid jättetrevligt att träffa kompisarna. Det var Susanne som hade det denna gången. Annie kollade på de nyfödda kattungarna. 4st var det.

1 dag gammal...... söt va?

Onsdag åkte Annie och jag upp till Brunnshult igen. Daniel var i skolan.

Dessa träffade vi på inte så långt ifrån huset..

... lite rädda, men nyfikna.

Ni kan tro hundarna blev glada när vi kom. De höll nästan på "äta" upp oss.... hihi... Dom fick vara ute så vi kunde greja i lugn och ro. Tvättade två tvättar och hängde upp. Sen städade vi lite och tvättade golverna. Hade mat klar då Daniel kom hem vid halv sex tiden.

Zita har fått en jättelång löplina. (Hon får inte vara lös längre för hon sticker bort till tåget).

Alla tre älskar att vara ute.....

Så skoj att "bråka" med "storasyster"....

Finns det något roligt här uppe tro....??

Nej nu är vi så törstiga alla tre.....

så gott...

sen blir det en liten tupplur i vår soffa....

Torsdag kom Daniel hit efter skolan och vi åkte ut och handlade Påsk-maten. Det var tur att han slutade så tidigt som 11,30. Hade inte orkat bära all mat själv. Det blev många kassar.
När detta var klart och maten lagt in i kyl och frys så åkte jag till min kompis Catti. Köpte blommor till henne innan jag åkte. Det var jättetrevligt och jag riktigt njöt. Fick ett hjärte-påskägg med godis av henne.




Nu vill jag önska alla mina läsare en riktig GLAD PÅSK.

Ha det gott alla.

Kram Lill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar