måndag 29 mars 2010

Idag har jag varit på Ikea.........


Hej på er alla.
Ja nu måste jag säga att vi går mot en härlig tid. Va fort snön smälter. Det är helt underbart att se hur allt kommer fram igen och hur vårlökarna börjar "titta" upp. Men man får allt se sig för vart man går nu när allt som gömts i snö kommer fram i tö... ha ha... tänker på allt det hundägarna struntade i att ta upp. Väntar bara på att sopmaskinen ska komma och sopa rent. Fast han som kör den har nog mycket att göra nu så det kan nog dröja.

Ja idag har jag varit på Ikea i Bäckebol (Göteborg). Köpte en byrå till sovrummet. Byrå med 6 lådor, 160x48x78, svartbrun. Min kompis har en sådan och den rymmer hur mycket som helst. Den är på utgående så jag snabbade mig ned och köpte den. Billig är den också. 1495kr.

Köpte även fyra småbord, gardinstång och glaskrukor för blockljus. Lite annat smått o gott blev det också.

Eftersom jag var borta hela dagen gjorde Jennie middag. Potatisgratäng, fläskkotletter och bea sås.... mmmm...... det var gott.

Ja nu ska jag titta på TV och slappa lite innan jag kryper under täcket.

Vill skicka en speciell hälsning till min goda vän och hans fru i Trondheim.

Sen vill jag säga Grattis till Vibeke i efterskott. Missade helt din födelsedag igår. Eller rättare sagt så visste jag inte att du fyllde år nu. Såg det på din blogg. Förlåt gumman .... :( ...... trodde du fyllde i oktober, vart jag nu fått det ifrån. Och du, mascaran är inte speciellt bra. Köpte den innan jul, men kommer inte att köpa den igen.

Det var allt för denna gång.

Ha det riktig gott alla.

Kram Lill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar