onsdag 9 december 2020

Ja här händer det tråkigheter.

Ja här händer det tråkigheter så min matblogg får vänta. En kompis till mig var så nere i sitt psyke och såg bara hjärnspöken. Hon satte sig framför tåget och fickk "frid". Två veckor efter fick hennes kille hjärtstillestånd och vandrade vidare. Jag tycker så synd i deras barn och barnbarn. Tänk att förlora båda sina föräldre på så kort tid och nu inför julen. Stackars barn. Jag känner med dom. Så underbara, härliga barn och en sådan sorg de fick. Men hur ska man hjälpa? Jag mår ju inte så bra själv just nu och har mina hjärnspöken att slåss med. Tackar Gud för mina barn. När jag flyttade hit till Stigen blev jag lovad att bo så länge jag ville. Har gett allt av mig själv för att få det bra här. Sen plötsligt efter 3 år måste jag flytta. Det är så otroligt och jag bara gråter. Jag kommer fira jul här, sen flyttar jag ner till min son tills jag får något annat. Det absolut svåraste blir att "ta bort" mina två katter som inte skulle klara av att bo i lägenhet. Det gör mig så ont.Jag älskar dom så mycket och de är mina "barn". Som jag känner det nu så vet jag inte om jag orkar bygga upp något nytt igen. Ja vi får se. Mina barn är min stöttepelare och det är jag så tacksam för. Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar