söndag 13 mars 2016

Söndag igen.

Hej på er alla. Ja så är det söndag igen. Vad dagarna går fort.
Här är det som det brukar vara, mycket att göra. Blir nog aldrig klar.
Smulan trivs jättebra här och jagar och fångar möss. Nu har hon börjat vara lite ute också, men är inte riktigt van vid snö så hon håller sig till kanten in mot huset än så länge. Igår var hon ute 2½ timme.
Jag trivs också här. Här är underbart, men..................och det är ett stort MEN............omständigheterna kunde varit bättre. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska stanna kvar eller inte. Troligtvis inte. Ja ja, tiden får visa hur det blir. Nu är det snart vår och campingen. Längtar dit. Få odla, plantera och bara njuta. Där kommer jag vara hela sommaren.

Idag ska jag tapetsera Pelles rum. Ska bli skönt när det är klart. Får så ont i knäna av att klättra upp och ner på trappstegen.
Har beställt mig en ny säng och den bör komma under veckan nu. Ska bli skönt att få. Kanske sover jag bättre då ;)

Ja då var det inte så mycket mera att skriva om denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar