tisdag 12 maj 2015

Mitt i natten.

Hej på er alla. Vaknade kvart i tre och kan inte somna om.Skriver lite här istället.
Dagarna går åt till att packa ner/om mina saker, maskinbrodera och sy. Letar även lägenhet i Vänersborg och Vargön, men det verkar vara ont om dom just nu.
Bara det blir lite varmare så ska jag vara i husvagnen. Längtar dit. Har en del blommor jag ska sätta ner. Göra lite nya rabatter och hålla koll på odlingen i pallkragarna :)
Har även tänkt att ändra om lite i glasverandan. Det ska bli roligt.
Potatis odlar jag i hinkar här hemma. Hoppas det blir några till midsommar.
Lheo älskar byxorna jag sytt.

Så ska jag även ta mig tid att hälsa på mina kompisar lite. Sanna, Camilla m fler.
Längtar även ner till mina barnbarn, Melissa o Lheo. Ska bli gott att se dom igen. Har sytt lite nya byxor till dom.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar