onsdag 4 mars 2015

Lite av varje :)

Hej på er alla.
Nu får jag ta mig i kragen och göra ett inlägg. Har inte haft lust eller ork till det på länge, men här kommer det.
Först vill jag berätta att jag varit i Vänersborg från torsdag till tisdag. Besiktigade min bil "Skruttan" där på fredagen och jippie.... den gick igenom.
Lördag var Annie, Jennie, Kjell och jag på Babylon i Trollhättan. Det var roligt att komma ut lite. Och jag fick presenter av Annie och Jennie. Underbara dom.
Jag fyllde ju 63 år den 18/2 och det firade vi den 21/2. Det var en underbar kväll med Inger, Pelle, Lena, Kjell, Tony, Ingalill, Conny och jag.
Sen fyllde ju lilla älsklingen Lheo 1 år den 12/1. Kalaset hade vi den 24/1 för att det skulle passa alla.
Kjell o jag tar en svängom på Babylon.
Mitt kalas och maten jag bjöd på. Den blev gott mottagen :)

Inger o jag. Ingalill, Kjell o Lena. Pelle, Tony o Conny. Och så blev Kjell o Tony kvällens Dj.

Smörgåstårtor och tårta gjorde jag till Lheo.

Födelsedagsbarnet. Alltid glad o busig.

Lheo blev lite fundersam när vi sjöng för honom. Och jätteförsiktigt smakade han på sin egen lilla tårta, men sen gick den ner.

Ja detta var allt jag har att skriva för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar