onsdag 21 januari 2015

Trött är jag, men kan inte sova.

Hej på er alla.
Ja nu sitter jag här mitt i natten. Blev väckt av ett himla tjötande. Det var Tv´n som var på. Pelle hade inte stängt av den när han gick upp för att sova. Han hör den ju inte dit upp, men jag ligger ju nere i rummet intill tv-rummet, så jag vaknar. Sen är det jättesvårt att somna om.
Ja ja, då får jag ju gjort ett inlägg här i alla fall.
Igår var en fin dag. Daniel, Annie och lilla gullisen Lheo kom och hälsade på. Det var underbart att träffa dom igen och trots att Lheo var jätteförkyld så var han som alltid glad som en solstråle. Han var nyfiken på allt och tyckte det var jätteroligt att plocka ur mormors skåp...hihi. Ja han är bara så himla go´.
Nästa vecka ska jag ha honom några dagar här och det ska bli underbart. Åker ju ner till Vänersborg på fredag. Vi ska ha kalas för Lheo som fyllde 1 år den 12 januari. På lördag blir kalaset och det kommer ganska många.
Jag har bakat tårta , kakor och ska göra smörgåstårtor.
Så har jag äntligen fått köpt den typen lampa som jag ville ha och den var svår att få tag i, men nu står den här. Har även köpt ett bord och 4 stolar jag ska hämta ikväll.
Lilla älsklingen Lheo är och hälsar på mormor.

Han busar o läker med allt. 


Min fina lampa.

Detta bordet hämtar jag idag.
Tycker det är jättefint.


Ja detta var allt för denna gång. Här händer inte så mycket så det blir inte så ofta inlägg numera. Blir nog bättre när våren kommer. Då kan man hitta på lite mer att göra.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar