söndag 28 december 2014

Snart slut på 2014.


Hej på er alla.
Ja nu är det redan den 28 december och År 2014 går mot sitt slut. Snö har vi fått nu och det är kallt. Igår kväll var det -15 här. Brrrr... fryser.
Julafton firade jag hos Annie och det var jättetrevligt. Så skönt att ha mina älskade runt mig. Jag fick så mycket fint också. (Lägger ut foto i nästa inlägg.)

Julklapparna var många.

Och maten jättegod.

Lyckliga Melissa o Lheo.

Lheos första möte med Tomten.

Lheo smakade på frukten innan han öppnade sin Julstrumpa.





Så vill jag Gratta June som fyller år idag.
Lovisa, du skrev och frågade vart jag köpt mina Elvis- o Marilyn saker. Har köpt dom i Vänersborg, men de finns på nätet. Sök på dom.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar