torsdag 18 december 2014

Nu har jag min norska julmat.

Hej på er alla.
Ja nu närmar Julafton sig med stormsteg. Inte ens en vecka kvar. Undrar om det blir någon vit jul i år.... hm...ja ja... jag är nöjd vilket som, har ju fått inhandlat min norska julmat. Mums. Och julklapparna är så gott som klara och levererade till Annie i Vänersborg. Där ska vi alla fira jul. Det ska bli så skoj och se Melissa och Lheo när Tomten kommer.
Jag åkte till Trollhättan i fredags och hälsade på Biffen. Vi var på Babylon en liten sväng då och bokade julbord tills lördag. Det började kl.17 och det var god mat och roliga lekar och underbar musik av Dansbolaget. Så skoj att träffa mina vänner igen.
Söndag eftermiddag hämtade Daniel mig och jag fick umgås lite med både Melissa och Lheo. Tisdag var Annie o jag i Norge och handlade. Vi åkte kl.8 på morronen och var tillbaka vid 16 tiden. Soligt och fint väder var det.
Onsdag åkte jag hem.

Pepparkaksgubben Lheo.



Så härligt att träffa Lheo och Melissa igen.










Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar