torsdag 8 maj 2014

Snart är det dop.

Hej på er alla.
Ja så har snart denna veckan gått också. Tiden bara rusar iväg. Tycker inte jag hinner med det jag ska göra. Bara en vecka kvar till Lheos dop.
Nu ska dopklänningen göras klar och alla prydnader, presenter och det ska bakas. Torsdag kommer Prästen för sista info, fredag ska vi duka och göra i ordning. Sen efter dopet den 17, på kvällen blir det nog Babylon med Lena. DÅ ska jag "pusta ut" och ta det lugnt...hihi
Har beslutat mig för att strunta i allt vad heter maskinbroderi framöver och bara göra vissa saker. Det blir för stressigt annars och jag hinner inte med. Hinner liksom inte med något privatliv.
Porslin/Glasmålningen slutar jag med. Ska sälja brännugnen och alla färger. Vill hellre njuta av livet, inte stressa igenom det. Lever ju bara en gång och inget kommer i repris, så nu får jag börja tänka på mig själv.
Dags att tänka på campingen också. Allt ska göras i ordning för säsongen där. Det ska bli skönt att komma dit igen och bara slappa. Fiska lite, grilla och bara må gött.










Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar