måndag 10 mars 2014

Inte varit utanför dörren på hela helgen.

Hej på er alla.
Ja så är denna helgen över.
Pelle kom hit fredag och vi hade det jättetrevligt. Vi skulle åkt till Babylon på lördag, men det blev inte av, vi var även bjudna till Falköping på lördag, men beslutade att stanna här hos mig.
Rita och Sandra kom hit en sväng på lördagen och jag gjorde ett ljus till Sandra. Ska även brodera två handdukar och en t-shirt till henne.

Sandras ljus.

På eftermiddagen åkte Rita hem och Pelle åkte efter i sin bil så hon kunde åka med tillbaka. Annie och jag hade tvättstugan fram tills kl.22 lördag, så vi hade att göra. Tvättade för mig, Annie, Pelle och Bertil. Var precis klar tills dom stängde av strömmen.
Sen satt Pelle, Rita och jag här och tog några groggar. Jag pysslade även med mina ugglor och fick gjort några klart. Gick tillsängs vid tolv-tiden.
Idag har jag "blivit med katt"...hihi En liten Wilma som ska bli Linus lekkamrat. Än så länge smyger de på varandra och jamar, men det kommer nog gå bra om några dagar.

I morron tänkte jag gå en liten promenad med Annie, Tekla och Lheo. Har inte varit utanför dörren sen i torsdags och känner att jag behöver komma ut.
Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar