måndag 6 januari 2014

I väntan på den lilla älsklingen.

Min nya header på Facebook.
Hej på er alla.
Ja inte har det hänt något på Bebi-fronten här inte. Annie bara väntar nu och hoppas varje dag. Stackar lilla gumman min har svårt att röra sig nu. Hon har fått så mycket vatten i kroppen också. Dagen var ju den 4'e och nu är det den 6'e så nu tycker jag han kan komma idag eller i morron 
Väntan är jobbig. Speciellt för Annie.

Idag har jag haft besök av Rita. Så har ju även Annie, Jennie, Jimmy, Daniel o Marcus varit här. Gjorde potatisgratäng, fläskkotletter och sallad till oss alla. Började även brodera/sy gardiner till köket.

Härom dagen var Annie, Jimmy o jag hos Ulrika och tittade på hundbebisane. De är så söta.



Mamma Mia passar gott på sina små :)
Nu ska jag krypa under täcket och sova en stund till, om det går.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar