måndag 21 oktober 2013

John vill inte komma till mig....

Hej på er alla.
Kl. är 01,32 och jag är trött, men John Blund vill inte komma till mig :( så jag sitter här vid datorn och kollar på allt möjligt. Ett litet blogginlägg får bli lite av tidsfördrivet nu i natt...hihi.

Jag är så trött, men John Blund uteblir.
Vet inte varför jag har så svårt att somna ibland. Det bara är så............ja ja, om hundra år är allt bra....och är det inte det så märker jag inget av det ändå....hihi (fniss).

Pelle har varit här från lördag till söndag. Vi gjorde inte så mycket. Bara slappade och myste. Gjorde en fransyska till middag.
En sak blev jag jätteglad för igår. Ingalill ringde mig. Det var en trevlig överraskning och det var så mysigt att prata med henne. Lena ringer också emellanåt och det är lika trevligt o mysigt det. Mina underbara kompisar.

Och här kommer några foto på min underbara prinsessa Melissa. Gullungen till farmor.



Ja detta var allt det blev denna gången.
Ha det gott alla.
 my


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar