måndag 5 mars 2012

Tävling "Starke man" i Skövde.

Hej på er alla.
Idag hade jag tänkt att vara såååå duktig och göra så mycket här, men det blev bara med tanken. Det är mycket som bara blir med tanken nu för tiden. T e x att jag ska blogga. Vet inte vad som händer, men jag håller på att "tappa sugen" på allt. Ja ja, that's life.
Här händer inte så mycket så jag har inget att skriva om. Går här och gör de dagliga sysslorna om och om igen. Känner ju ingen här i Falköping och saknar mina barn och mina kompisar i Vänersborg. Fast det blir ju lättare nu när sommaren kommer och man kan vara ute lite mera.
Förra måndagen så var vi i Boviken och pimplade. 20 abborrar blev det. Isen knakade och brakade hela tiden och jag såg när sprickorna kom, men det var ingen fara.


Här borrar jag första hålet i isen.

I lördags var vi i Skövde och tittade på Mippe som var med i tävlingen "starke man". Han kom tvåa och det var ju jättebra. Han var nöjd själv också.


"Mippe" Edmund Boström.

Klar för lyftet på 180kg.

Den enda som klarade det.

Detta var tungt.

Och detta med. "Väskorna" vägde 140kg.

Prisutdelning.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Om jag nu kan somna. Har fått så ont i axlarna och nacken så jag kan knappt röra mig. "Skallebank" har jag också...hihi....
Hoppas det blir fint väder i morgon för då ska jag greja lite ute.
Ha det gott alla.

Kram Lill.
elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar