tisdag 11 oktober 2011

Inte hänt något speciellt idag.

Hej på er alla.
Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag åkte ner till Vänersborg vid halv tio. Handlade lite och åkte bort till Annie och grattade henne. Sen hämtade vi Jennie på jobbet. Var inom Netto och köpte lite hundmat. Där träffade vi Bertil.
Sen lämnade jag av Annie o Jennie o åkte hem till Brunnshult.

Nu sitter jag här och njuter av lite musik och packar lite emellanåt.
I morgon ska jag bara vara hemma och packa. Måste gå över allt på vinden. Där e det mycket ska ni tro. Sen ska jag även plocka in allt som är ute och inte klarar sig där över vintern.



Idag har jag något speciellt att tänka på som gör mig lite ledsen, men det ska nog ordna till sig. Men jag säger bara Fy Fan för föräldre som inte gör det bästa för sina barn. Om de bara visste hur de skadar dom för livet, istället för att ge barnen något gott att minnas. Och hjälpa dom på bästa sätt. (Detta gäller inte mina egna barn).
Ja ja, inte mycket att göra åt, men jag finns alltid där och kommer alltid att ställa upp hur det än blir.

Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill
Team Pelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar