måndag 1 augusti 2011

Träffat underbara LIMA.

Hej på er alla.


Kl.05 i morse.

Sikket väder..... helt underbart. Har varit ute nästan hela dagen så nu känner jag mig slöööö.... Sov inte så gott inatt heller. Kl.04 vaknade jag av att vilda, tokiga monster anföll om och om igen...... haha..... jävla flugor. Försökte mörda dom, men dom var för många. Jaha, det var bara att gå upp då. Så nu är jag både slö och trött.... Kanske ta en "höneblund"...hihi... om monstren tillåter det.
Nu är i allafall gräset klippt för denna gång. Fast det dröjer ju inte länge innan jag får göra om det. Tråkigt, men nödvendigt. Karlgöra...hehe...inget för en svag kvinna som mig :)))))

Igår fick jag besök av Bettan, Jim, Viktor, Madde och min underbara Lima. Det var så gott att träffa henne igen. Hon löper nu och var inte riktigt pigg, men lika underbar.
Ja vi hade en trevlig stund på altanen.


Lima.

Lima igen.

Nu får jag nog duscha mina gröna fingrar och fötter. Lika grön som en rymdvarelse ju. Tur det finns vatten o tvål....... ;)
Sen väntar jag på världens gulligaste kille som kommer idag. Har gjort pannbiffar till honom.
Och i morron blir det ut och fiska i havet.


Farmor, farfar, pappa och mamma.

I morgon, 2 augusti skulle min mamma fyllt 78år.
Grattis mamma där du är.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar