söndag 19 juni 2011

På dop i Lysekil.

Hej på er alla.
Ja nu har jag varit i Lysekil på dop. Det var min brorsdotter Vibekes barnbarn, Izabella som döptes. Anders och Viktorias dotter. Hon är så jättegullig och det var så fint att se hur stolt Anders är över sin dotter. Det riktigt lyser om honom.
Och så fint det var att träffa min familj igen och mina vänner. En som jag speciellt tyckte det var roligt att träffa var Wenche, Vibekes mamma. Nu ser jag fram emot att träffa henne igen.
Och lilla Angel, Vibeke o Peters dotter, hade blivit så stor och jättegullig.


Vibeke, Wenche, Jag, Anders med Izabella.

De goda tårtorna kunde jag tyvärr inte äta :((



Daniel o Linn sjöng en låt Anders skrivit till Izabella. Det var så fint. Duktiga var dom.

När jag körde hem från Lysekil passade jag på att åka inom och hälsa på mina kompisar Rosa o Conny ute vid Skår. Fint att träffa dom igen.
Jag var hemma igen vid 21.30 tiden.

Ja det var allt för denna gång.

Ha det gott alla.
Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar