söndag 9 januari 2011

Varit ute i det fina vädret idag. Härligt.... mer värme....

Hej på er alla.
Ja idag har det varit nästan 3 plusgrader. Härligt. Har varit ute och skottat snö på parkeringen, fått undan en del grejer som ska slängas, skottat trappan, rastat hundarna. Vill ha fler +grader......haha.... Tänk om det kunde bli vår nu, men nejdå, det ska bli kallare igen.

Natten till idag sov jag väldigt bra. Från kl.01 till kl.06,15. Underbart.
Fick mig ett lite skratt av Kjell. Han frös inatt och hade tagit på sig ytterjackan istället för att krypa under täcket. Det låg han ovanpå. Han har faktiskt börjat få lite konstigt beteende i det sista. Ska tex nästan bara äta gröt, ingen middag. Allt är för starkt även om jag inte kryddrar något. Han dricker te istället för kaffe, han som alltid varit en riktig "kaffekärring" och som aldrig dricker te annars. Ja ja..... huvudsaken är att han mår bra...... ja så bra det går.

Kjell och jag.

Jag.

Daniel.

Annie.

Jennie.

Lima.

Rita.

I morgon ska Kjell till Uddevalla för att röntgas, två gånger, först kl.11,30 sen kl.14. Har funderat på att beställa en sjukresa istället för att köra honom. Det är så bra för då hämtar de han inne och jag slipper kämpa med att få honom ut till bilen. Sen kör de hem honom och hjälper honom in. Det är ganska kämpigt att få honom ut och in. Sen behöver jag inte sitta där i alla timmar och vänta. Det kostar inte mer än bensinen dit, 150kr var väg, så det är en bra lösning tycker jag. Då kan jag få lite tid att greja här hemma istället. Funderar på att "slänga" ut julen nu. Är trött på allt det röda och vill ha tillbaka vardagen igen...haha...

Ja det var inte så mycket mera att skriva om just nu. Det händer inte så mycket här.
Ha det riktigt gott alla.


Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar