fredag 27 december 2019

Vilken kärlek Daniel och Annie ger mig.

Hej på er alla. 
Ja så har julafton varit och jag hoppas er var lika underbar som min. 
Vi firade hos Annie i år. Annie, Lheo, Daniel, Bertil, Pelle och jag. Melissa var med halva dagen, sen firade hon med sin mamma. 
Jag måste säga att jag har världens underbaraste Annie och Daniel. Är bara så stolt och glad över dom. De är så omtänksam, snäll och god mot mig. Av dom känns det verkligen att jag som Mamma betyder något. Känner deras kärlek till mig långt in i mitt hjärta. Tack mina älsklingar, vad skulle jag gjort utan er. 
Vi åt vår vanliga julmat, janssons, skinka, prinskorvar, köttbullar, ribba, fläskkotletter, potatis, surkål, brysselkål mm Mumsigt gott. 
Sen kom Tomten och delade ut paketen han hade i säcken. 
Jag fick så mycket fint, bland annat en ny Laptop, FM sändare med Bluetooth för handsfree till bilen + massa annat. 
Fast Annie fick nog den bästa julklappen av Daniel. Ett körkortspaket för 10060kr med risk ettan, halkkörning, 10 körlexioner och böckerna. Kan tro hon blev chockad så glad blev hon. Ja där ser man hur syskonkärlek ska vara. 

Melissa, gammelmormor/farmor och Lheo.




Med Annie o Daniel i Lysekil och hälsar på gammelmormor/farmor.


Sen till Lökeberg och hälsade på Thomas (Morfar/farfar) och Marie.

Julafton hos mig fick Melissa öppna sina paket innan hon åkte till mamma.




Hon fick en del och var jättenöjd.

Hos Annie.





Daniel kommer ofta upp till mig, ca varannan dag. Det känns så skönt att han bryr sig om mig. Ja Annie kommer också så ofta hon kan. Och de ringer mig flera ggr om dagen för att höra att allt är bra med mig.
Daniel hjälper mig mycket här också, fast egentligen är det ju i grund och botten Caj han hjälper. 
Ja nu är det bara nyårsafton kvar. Får se vem som kommer då. Vem som bryr sig om Mamma. 
Ja detta var allt för denna gång. 
Ha det gott alla. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar