onsdag 5 juni 2019

Månadens första inlägg.

Hej på er alla.
Månadens första inlägg kommer här.
Jag sitter och njuter av den otroligt sköna kvällen. Numera är det ju varannandags väder. En dag sol och en dag regn. Man får njuta när man kan.
Bertil har varit och hjälpt mig så nu är häcken klippt och gräset med. Jag klarar inte dra igång gräsklipparen så jag är beroende av att någon gör det. Sen kan jag klippa bara den kommer igång.
Har en gräsklippare till här som vi hade på Campingen och den kan jag dra igång hur lätt som helst, men den går så fort så jag "hänger" efter som en slips haha. Hade någon filmat mig med den så hade nog mina ben sett ut som när Hjulben springer :)

I fredags åkte Bertil och jag upp till Pelle. Vi körde ett lass till tippen för honom och jag gjorde en del matlådor och städade lite. På kvällen kom Inger bort. Vi skulle grillat, men det blåste så mycket så det fick bli att göra maten inne istället. Men det var jättetrevligt.
Vi åkte hem lördag-efter middag. På kvällen kom Annie, Lheo och Fredrik hit. Jag gjorde plankstek, Älginnanlår, sparris, champinjoner, tomat och mos. Till det Bea-sås och sallad. Gudomligt gott.

Har så mycket grejer här som jag vill bli av med. Tänkte ta en altan-loppis. Ja vi får se hur det blir med det.
Ja detta var nog allt för denna gång.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar