fredag 5 april 2019

Vilken underbar dag det varit idag :)


Hej på er alla.
Ny dag, nya möjligheter.
Ja så börjar det bli klart med målandet. Det tar tid för jag är inte så stark längre och har mycket ont. Nu känns det nästan som om jag tagit ut mig för mycket. Men men, om hundra år....osv..
Sitter och lyssnar på fåglarna som kvittrar. Så härligt :) :)
Om ett par veckor ska växthuset upp igen (ja stommen står kvar så det är plasten som skal på). Det ser jag fram emot. Så skönt att vara däri och pyssla med plantorna. Se dom växa sig stora och starka för att sedan ge en himmelsk god skörd.
Har samlat äggfack som potatisen ska ligga på till förgroning. Tänk när man tar upp första skörden. Mums.
Hoppas sommaren blir fin så man kan grilla och mysa ute. Har ju tur nu ifall det blir regnigt, då kan jag sitta under tak på min härliga altan.
Innan växterna i rabatten växer sig stora ska jag måla fönsterna på utsidan.
Och så ska jag försöka vara lite duktigare på att göra inlägg här.
Det var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar